Абонирай се за бюлетин! Специални кодове за отстъпка само за абонирани клиенти!

Добре дошли в нашия магазин
Начало НАСТОЛНИ ИГРИ ЗА ДЕЦА ДРУГИ ИГРИ Haba - Настолна игра - Формула 1

Haba - Настолна игра - Формула 1

  • Подходяща възраст: 5+
  • Размери на опаковката: 22 х 22 х 5 см
  • Комплектът съдържа:13 части
  • Материал: Дърво и картон
  • Време за доставка: Един или два работни дни
  • БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА!
    Валидно за всички поръчки над 99.99 лв.


    Ако откриеш по-добра цена, сподели с нас тук и получи индивидуална отстъпка!


    Трудно Ви е да поръчате?
    Обадете се на 0883388068 сега!

  • Марка:
  • Код:
    4416
  • Тегло:
    0.400 кг
Цена: 60.90лв.
ИЗЧЕРПАН, ОЧАКВАМЕ НОВИ ДОСТАВКИ
Добави в желани

Готови на старта... Старт! Шестте състезателни коли от комплекта на "Haba" са готови за голямото препускане из пистата! Но само играча, който хвърли правилната комбинация от цветове и комбинира с хитрост, ще се придвижи бързо пред другите. Кой ще направи най-добрата комбинация и ще финишира пръв? Спечели играта като го направиш първи ти. Тази игра ще затвърди тактическите умения и ще развие логическото мислене, съобразителноста и концентрацията.

 

Брой играчи: 2 - 6 играча


Продължителност: 10 - 15 мин. 

 

Комплектът съдържа: 

 

  • 6 дървени състезателни коли
  • 6 дървени зара
  • план на играта
  • инструкции на бълграски език

 

 

Цел:
 
Кой може с малко повече размисъл да използва възможно най- много от цветовете и така първи да закара състезателната си кола до финала?
 
Подготовка за игра:
 
Отворете плана на играта и го поставете в центъра на площта за игра. Всеки играч си избира състезателна кола и я поставя върху широката стартова зона в посока на движението. Там има изобразени стрелки.
 
Ако играят по-малко от шест деца, излишните състезателни коли остават в кутията.
 
Шестте зара са готови: Те показват съответните шест цвята на полетата на състезателната отсечка.
 

 

Как се играе?
 
Играе се по посока на часовниковата стрелка. Започва най- малкото дете: Хвърли наведнъж и шестте зара  (най- добре ги вземи с двете си ръце).
 
Сега се опитай да преместиш колата си напред в съответствие с цветовете, които са се паднали на заровете. За целта сравни цветовете от заровете с тези на състезателните полета, които се намират пред състезателната ти кола.
 
Има ли цветово съответствие? Или има повече от едно следващи едно след друго съответствия? 
 
  • Помисли си в каква последователност искаш да минеш през полетата. Карай състезателната си кола напред. След всеки ход отделяй настрана използвания зар.
  • Ако имаш късмети си помислил добре, може да се получи така, че колатата ти да може да се премести със шест полета напред!
  • Не можеш да се възползваш от хвърлените цветове, защото пред състезателната ти кола няма подходящ цвят поле? Твоят ход свърши. Сега е ред на следващия играч да хвърли шестте зара. 
 
Внимание:
 
  • От стартовато поле нямаш право да караш по синьото или бялото поле.
  • Състезателната ти кола може да се движи само напред 
 
По- нататък важат следните правила: 
 
  • Можеш да се преместиш в друга лента, когато предния край на прилежащото поле е пред полето, в което е твоята състезателна кола . И в този случай, колата трябва винаги да се движи напред.
  • По полетата- препятствия (с гуми) не може да се кара.
  • Докато движиш колата можеш да минеш през няколко полета, върху които стоят други коли. Ако твоята кола приключва движението си на поле с кола върху него, то тази кола се отмества в следващото свободно поле в същата лента. Внимавайте: Тя не може да бъде премествана върху поле с препятствия!
  • Винаги, когато е възможно да се движиш според падналия се на зара цвят, си задължен да го направиш: Трябва винаги да се придвижваш толкова напред, колкото е възможно.
 
Край на играта:
 
Достигне ли първият състезателен автомобил едно от двете целеви полета, настоящия кръг все пак се играе до края. В този кръг всеки от играчите трябва да си спомни колко зара  е използвал за придвижването си до целта.
 
  • Ако в края на този кръг има само една състезателна кола на финала, съответният шофьор печели състезанието.
  • Ако в края на кръга на финала са пристигнали повече от една коли, победител е този, който по време на последния кръг е използвал най-малко зарове.

 

 

 

Вариант:
 
Когато завърши хода си,състезателната кола може да се придвижи допълнително с още едно поле напред, ако е със същия цвят като на падналия се при последното хвърляне на зара цвят. Колата може да се премести на произволно прилежащо свободно поле. Позволено е и преместването в друга лента.
 
 
Пример:
 
На  Ян принадлежи червената състезатерна кола.
Цветовете, които са се паднали на заровете са червено, червено, жълто, жълто, жълто и зелено. За да направи своя ход, той може да ги използва в следната последователност: червено, жълто, червено, зелено. Ян не може да използва двата жълти зара. Последно той е използвал зеления цвят, затова състезателната му кола е върху зелено поле.
Сега Нина, на която принадлежи зелената състезателна кола, може да си я премести с едно поле напред.

Нови продукти

Най-продавани