Djeco - Забавна игра домино Гущер
- Подходяща възраст: 6+
- Размер на опаковката: 30 x 28 x 5 см
- Материал: дърво
- Време за доставка: Един работен ден
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА!
Валидно за всички поръчки над 99.99 лв.
Ако откриеш по-добра цена, сподели с нас тук и получи индивидуална отстъпка!
Трудно Ви е да поръчате?
Обадете се на 0883388068 сега!
- Марка: DJECO
-
Код:DJ08437
-
Тегло:0.799 кг
Класическата игра на домино, но този път в нея взима участие и гущерчето. Победител е този, който пръв свърши своите плочки или този, който успее да събори всички стоящи върху таблото плочки.
Френската фирма Djeco е семейна компания основана през 1954г. Игрите и играчките на Djeco са по илюстрации на френски художници, което ги прави уникални.
Комплектът съдържа:
- 1 игрално табло
- 60 плочки домино
- 40 цветни карти
- 4 карти гущер
Упътване на играта:
Игра за деца от 5 до 99 години
Брой на участниците: от 2 до 4
Продължителност на играта: 20 мин.
Цел на играта: да свършиш всички свои плочки домино или да събориш всички плочки една след друга наведнъж.
Подготовка за играта: Поставете игралното поле в средата на масата.
- При 2 играчи: всеки получава по 2 карти гущер и 30 плочки
- При 3 играчи: всеки получава по 15 плочки и 1 карта гущер. Останалата карта гущер от същия цвят и последните 15 плочки се оставят като колода
- При 4 играчи: всеки получава по 15 плочки и 1 карта гущер
Поставете гущера или гущерите пред себе си така, че всички да ги виждат.
Ход на играта: Започва най-малкият играч, а след това редът продължава по часовниковата стрелка. Вземете най-горната карта от колодата и извършете съответното действие.
- Ако вземете карта, която представлява едноцветно поле от таблото: поставете вертикално своята плочка домино на поле от таблото със същия цвят, който е на картата.
- Ако обърнете карта, която представлява двуцветно поле от таблото: поставете плочка домино върху полето от таблото със съответния цвят, отбелязан на картата.
Имайте предвид: Трябва да поставяте своето домино на свободно поле със съответния цвят на таблото най-близко до главата на гущера. (т.е. полетата не се запълват по ред).
Забележка 1: Ако съборите една, или повече плочки докато поставяте своето домино на свободно място върху полето си губите реда. Взимате съборените плочки и редът преминава към следващия участник.
Ако обърнете карта гущер с цвят, различен от този на гущерите, които са пред вас: опитайте се да съборите колкото е възможно повече плочки върху таблото, като бутнете първо най-отдалеченото от главата на гущера домино. Падналите плочки се разпределят по следния начин: дайте 4 плочки първо на играча, който има карта гущер със същия цвят като вашия а след това разпределете останалите между другите играчи по посока на часовниковата стрелка (без вас самия).
Пример: Играч А обръща карта със син гущер (в същото време картата със синият гущер е при играч C). Играчът А бута доминото върху игралното табло, което е най-отдалечено от главата на гущера. Падат например 15 плочки. Играчът А дава първите 4 плочки на играча C, следващите 4 на играч D, следващите 4 на играч B и последните 3 отново на играч C. (4+4+4+3=15).
Забележка 2: Ако съборите плочки, които не стоят върху съседни полета върху таблото веригате се счита нарушена. Разпределете падналите плочки от веригата между другите участници по начина, описан по-горе и задръжте останалите.
Ако обърнете карта гущер с цвят, който е същият като този, който вие имате пред вас Обърнете
следващата карта от колодата и извършете съответното действие. И така нататък...
Забележка 3: Ако поставите последното домино, което запълва таблото имате право да се опитате
да съборите цялата верига.
Победител е този, който пръв свърши своите плочки домино или този, който в който и да е момент
успее да събори всички стоящи върху таблото плочки.